środa, 18 marca 2015

Ikony do poświęcenia i nie tylko

Dzisiaj w Zabrzu w kościele pod wezwaniem Św Anny, na zakończenie rekolekcji prowadzonych przez ks Dariusza Klejnowskiego-Różyckiego, odbędzie się nabożeństwo poświęcenia ikon. Wybieram się tam, prawdopodobnie z Izą i trzema ikonami.


O ikonie Matki Boskiej Fatimskiej już pisałem, o pozostałych dwóch napiszę w najbliższych dniach.
13 października ubiegłego roku wrzuciłem na blog krótką informację ze zdjęciem, na którym były deski i plany względem nich. Planowałem (bardzo hurraoptymistycznie) że pracę skończę w ubiegłym roku. Oczywiście nie skończyłem, ba, ikona Św Niny dopiero zacznie powstawać. Ale w sumie nie mam co narzekać, tylko trzeba brać się do roboty, bo czekają kolejne deski nad którymi obecnie pracuję.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz