poniedziałek, 5 grudnia 2016

Drugi tydzień

Nawet nie wiem kiedy minął pierwszy tydzień adwentu, wczoraj zaczął się drugi, który zapowiada się bardzo intensywnie. Między innymi w środę wybieramy się z Izą do Bytomia, gdzie ks Darek od dzisiaj prowadzi rekolekcje Adwentowe, a w środę kończą się one święceniem ikon. Zaproszony jestem również na spotkanie prowadzących warsztaty.

Ojciec Adam Szustak i Robert Friedrich rozkręcili się w adwentowych rekolekcjach, zapowiadali że będą lepsze niż część pierwsza i trudno mi się z tym nie zgodzić. Bardzo polecam. W sieci jest też już kolejna część rekolekcji ojca Szymona Hiżyckiego na temat Modlitwy Jezusowej.



W ostatnich dniach na blogu ojca Krzysztofa Pałysa pojawiło się sporo nowych wpisów, z czego również bardzo się cieszę. Ojciec Pałys nie publikuje zbyt często, ale jak już to robi to... mnie powala. W Adwencie w związku z tym powala mnie częściej ;-)

Na koniec informacja na temat zamieszczonej grafiki, a właściwie sześciu. O Pantokratorze z Synaju już tu i tu pisałem, to jedna z moich ukochanych ikon. Dotknęła mnie i dotyka za każdym razem. Postanowiłem na kilka sposobów oddać ten wizerunek, poniżej wersje cienkopisem, tuszem, kredkami, ołówkiem, pisakami.






i na koniec coś do posłuchania



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz