czwartek, 2 marca 2017

Wyjść na pustynię

Wczoraj zaczął się Wielki Post. Z czasem lubię go coraz bardziej, wręcz nie umiem się go doczekać. Mam nadzieję, że jest to związane z jakąś większą świadomością, wiedzą, doświadczeniem Boga. Wielki post to czas rekolekcji, a tych nie brakuje. Nawet nie staram się znaleźć gdzie są jakie proponowane. My na pewno zachęcamy do udziału w Seminarium Odnowy Wiary, które rusza za tydzień w parafii Św. Herberta w Wodzisławiu. Wczoraj było spotkanie organizacyjne, frekwencja bardzo mile nas zaskoczyła :-)

Jeśli chodzi o internet to ojciec Adam Szustak „straszy” na youtubie: 



tam też można zapoznać się z rekolekcjami proponowanymi przez Ruch Światło Życie:



a to tylko takie pierwsze z brzegu, które chcę obserwować w miarę możliwości. Jak zwykle w parafiach organizowane są rekolekcje parafialne, które mam wrażenie mają się coraz trudniej, bo konkurencja internetowa jest mocna.

Warto zwolnić w tym czasie i wraz z Chrystusem iść na pustynię, 40 dni minie szybciej niż nam się wydaje. Ja na razie mam problem ze zwolnieniem. Ciągle „wisi” mi na głowie kilka spraw, SOW to dodatkowa praca, a w najbliższą sobotę Weronika będzie obchodziła 18-tą rocznicę urodzin. Kiedy to minęło? Prosimy o modlitwę w jej intencji, o nawrócenie, o otwarcie na łaskę Bożą.

Mam nadzieję, że jednak uda nam się gdzieś wymknąć i wyciszyć w jakąś sobotę… może tu...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz