poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Moja ikona cz.34 - Ignacy dla Ignasia

Pamiętacie Ignasia? Urodził się w trakcie Światowych Dni Młodzieży, ma już osiem miesięcy. Ciągle modlimy się o cud uzdrowienia, chcielibyśmy by był taki spektakularny, natychmiastowy, ale Pan chyba widzi sprawę inaczej i cud jest ciągły, etap po etapie. Pan daje zaufanie rodzicom, prowadzi lekarzy, dotyka ludzi wokół Ignasia. Tłumaczę to sobie tak, jakby był spektakularny, to trafiłby może do telewizji, prasy, część ludzi by się zastanowiła, część i tak by nie uwierzyła, rodzina by odetchnęła… ale ufamy i wierzymy że Pan ma inny plan. Za Ignasia zaczynają się modlić nawet ludzie, którzy są daleko od Boga, cud nawrócenia w perspektywie Życia jest dużo większy.


Ale Panie, proszę Cię przez Twojego Syna, w Duchu Świętym, o cud, Cud, uzdrowienia. Ty wiesz najlepiej, jaki jest dla Ignasia i wszystkich, których stawiasz wokół niego najlepszy, Ufam Tobie.

Ignaś urodził się malutki, miał 46 cm i 16 cm w pleckach… skąd znam te wymiary, bo podobnie jak już dla innych dzieci, tak dla Ignasia pisałem ikonę jego patrona, Świętego Ignacego z Loyoli. Pisałem już ikony dla dzieci o mniejszych plecach  (jakkolwiek to brzmi ;-) ), ale najmniejsze miało 55 cm. Gdy ikona stała koło ikony Św. Franciszka (57x18) różnica była ogromna.


Ikonę oparłem na ikonie pisanej przez ks. Darka, która znajduje się w Krakowie u Salwatorianów, tam też można przeczytać jej opis. Trafiła już do Ignasia, poświęcił ją ks. Paweł na spotkaniu naszego kręgu Domowego Kościoła, gdzie rodzice Ignasia przyjechali prosto z Krakowa ze szpitala. Nie mam za bardzo zdjęć, bo ikonę przekazałem jeszcze świeżą, nie zabezpieczoną, zdjęcia jakie wrzuciłem były zrobione na szybki, komórką, jeszcze przed dodaniem napisów.


Prosimy o modlitwę za Ignasia, w tym lub kolejnym tygodniu czeka go bardzo ciężka operacja.

Ignacy z Loyoli ma taką piękną modlitwę:
DUSZO CHRYSTUSOWA
Duszo Chrystusowa, uświęć mnie.
Ciało Chrystusowe, zbaw mnie.
Krwi Chrystusowa, napój mnie.
Wodo z boku Chrystusowego, obmyj mnie.
Męko Chrystusowa, wzmocnij mnie.
O dobry Jezu, wysłuchaj mnie.
W ranach swoich ukryj mnie.
Nie dozwól mi oddalić się od Ciebie.
Od nieprzyjaciela złośliwego broń mnie.
W godzinie śmierci mojej wezwij mnie.
I każ mi przyjść do Siebie,
Abym ze świętymi Twoimi chwalił Cię
Na wieki wieków. Amen.
Tak sobie myślę, że ta modlitwa może być odmawiana za Ignasia, w jego intencji, na niego ukierunkowana… Duszo Chrystusowa, uświęć Ignasia, Ciało Chrystusowe, zbaw Ignasia, Krwi Chrystusowa, napój go…



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz