sobota, 15 kwietnia 2017

Życzenia

Czas wielkiego postu był trudny. Działo się wiele, czasami dobrego, czasami nie koniecznie, a czasami bardzo trudnego. Permanentny brak czasu już mnie dobijał, stąd zaniedbania na stronie. Czasami chciałbym podzielić się myślą, tym co mnie dotknęło, ale fizycznie nie miałem czasu.

Jest godzina szósta, wielka sobota. Wpatruję się w ikonę Chrystusa z Synaju i wiem, że On czeka na mnie. Ja patrzę na Niego, a On na mnie (pamiętacie parafianina ojca Vianneya?). Tak się wpatrujemy i tęsknię. Dzisiejsza Eucharystia pozwala bardziej niż zwykle zagłębić się w dzieło zbawienia, dzieło, które jest naszą nadzieją.

W wielką środę byliśmy u Weroniki na wywiadówce. Weronika ma świetną wychowawczynię, nauczycielkę języka polskiego. Dzieląc się z nami tym co dzieje się w klasie, podała nam słowa ks. Szymika „Wiarą, którą najbardziej kocham jest nadzieja”.

Był taki czas w moim życiu, gdy byłem zagubiony, oddalony od Boga. Pamiętam jednak, że nigdy nie straciłem nadziei, często modliłem się o wiarę ale dziękowałem że mam nadzieję, nadzieję w to, że mnie wysłucha. Nie wiedziałem, że ta nadzieja była moją wiarą. Słowa ks Szymika, jeszcze bardziej mi to pokazały i pokazały jeszcze jedno, miłość. Wiara, nadzieja, miłość, a największa z nich jest Miłość.


Niech ten czas, będzie dla Was czasem zagłębienia się w Miłość, wpatrywania się w Miłość, życia Miłością, Miłością, którą jest On, Trójjedyny, Bóg Ojciec, Syn, Duch.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz