piątek, 25 maja 2018

Moja ikona cz. 41 - Święta Rodzina


O ikonie Świętej Rodziny na blogu już wspominałem. Kilka już namalowałem, ale wszystkie oparte były na ikonie wykorzystywanej przez Domowy Kościół, który zapożyczył ją od ruchu Equipes Notre Dame, a którą pierwotnie napisała siostra Maria-Paula, zakonnica benedyktyńskiego klasztoru na Górze Oliwnej.

Ostatnio, znajomi poprosili mnie o napisanie dla nich ikony Świętej Rodziny, na 25 rocznicę ich ślubu. Zaproponowałem by wybrali podlinnik na jakim mam się wzorować, tak zrobili, wybrali ikonę współczesną (trudno o starszą ikonę Świętej Rodziny), taką napisałem, jest już u nich w domu. Niestety przed oddaniem nie zrobiłem zdjęć, mam tylko jedno słabej jakości jeszcze niedokończonej i jedno, przez nich podesłane, też jakości lichej. Gdy się do nich wybierzemy, będę musiał pamiętać o aparacie, a na razie wrzucam dwa zdjęcia ikony.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz