piątek, 2 września 2016

Wieści

Dzisiaj trochę informacji z kraju i ze świata?

Pierwsza najważniejsza. Jakiś czas temu prosiłem o modlitwę za syna naszych znajomych – Ignasia. Ignaś jest już w domu, odwiedziliśmy go w środę. To śliczny, na razie malutki chłopczyk, ale ufamy że dalej będzie wszystko przebiegać jak najlepiej. Ignaś wyszedł ze szpitala szybciej niż inne dzieci o podobnej wadzie, sam już je, cuda dzieją się na naszych oczach. Chwała Panu, ale prosimy o dalszą modlitwę.



Rozpoczął się nowy rok szkolny, również dla nas. W ubiegłym roku zrobiłem sobie przerwę od Biblicum, nadmiar spraw mnie przytłaczał. W tym roku postanowiłem ponownie zapisać się, tym bardziej że tematem są psalmy. Polecam.


A na zakończenie obraz, inny niż zwykle tu się pojawiają. Malowałem go z Klaudią, pomagała nam też koleżanka Klaudii – Julia. Obraz jak widać jest na ścianie, dokładnie na ścianie pokoju mojego chrześniaka ;-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz