wtorek, 3 stycznia 2017

Informacje noworoczne

Mamy nowy rok kalendarzowy, a od kilku dni (dokładnie od świąt) na blogu panuje cisza. Planowałem zaraz po świętach wrzucić tu kilka wiadomości, ale sprawy doczesne (choroba, nawał prac) zmieniły moje plany, może i dobrze ;)

Dzisiaj krótko, informacyjnie. Udało nam (Iza, Klaudia i ja) się być na Betlejem w Spodku. W tamtym roku bardzo nam się podobało, już wtedy mieliśmy plan by pojechać w następnym roku i udało się. Było warto. Muzycznie było świetnie, nowe utwory, aranżacje dały radę, klimat też oczywiście był rewelacyjny. Polecamy, my w następnym roku wybieramy się znowu.


Zaraz po świętach zacząłem pisać ikonę Świętej Rodziny, dokładnie ucieczkę do Egiptu, ikonę Koptyjską. To piękna ikona, pisałem ją dla naszych przyjaciół, miałem nadzieję że skończę przed nowym rokiem, a skończę dzisiaj/jutro. Na szczęście zdążę przed sobotą, wtedy do znajomych się wybieramy. Wkrótce ikonę przedstawię tu bliżej.

Czeka mnie opisanie ikony Św. Franciszka, która powinna na dniach trafić do właściciela, a opis tutaj… mam nadzieję.

Klaudia podesłała mi link do bardzo ciekawej strony, www.bogdom.pl, to portal który reklamuje się hasłami: wiara, design, sztuka. Ja szczególnie polecam tam blog, w którym autorka opisuje między innymi obrazy nawiązujące do tajemnic różańca.


W przyszłym tygodniu czeka mnie konferencja na temat kolorów w ikonografii (już się boję), zobaczymy jak wyjdzie, proszę o modlitwę w tej intencji, a na dzisiaj to tyle.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz